4;e advent

Julen närmar sig,
har tyvärr några julklapps inköp kvar.
Förhoppningsvis kan jag och Stefan ta ledigt
tillsammans på tisdag för att handla det sista.
Men det beror ju på hur Ebba mår och hur det
flytter på med jobbet i morgon.


Idag har vi hunnit med och titta på Linus som spelade
hockeymatch mot Köping. En jämn match som slutade 5-5,
Köping lyckades kvittera när det bara var 45 sekunder kvar.
Fick även se en tackling på sonen så att han åkte
med huvudet in i sargen. Såg riktigt otäckt ut men som tur
var gick det bra den här gången. Tacklingar tillhör ju sporten,
det är inget som tilltalar mig eftersom jag är en hönsmamma.


Har även gjort iordning jul köttbullarna och bakat
lite knäckebröd som Ebba kan äta.
Känns bra att vi hunnit med en del idag.



Kommentarer
Jenny

Låter som en bra dag! Tänk att det alltid är så, att man har några klappar var att fixa.. Ska oxå ta mina sista nu i veckan.

Kram!

2011-12-18 @ 20:32:33
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0