Snö

Det snöar i Örebro idag,
härligt jag gillar snö.

Till och med lusten att handla julklappar kom,
tack vare det. Bra eller dåligt beror nog på vem
i familjen ni frågar. Eftersom jag har kurs här i stan 
i kväll funderar jag på att hinna med en liten shoppingtur
innan. Känns onödigt att åka hem och sen tillbaka.
På det visset sparar jag ju 6 mil och det vorde bli
en jädrans massa pengar att shoppa för. 

Stefan ligger fortfarande hemma,
men är på bättringsvägen.
Krya på dig älskling,
om du orkar kan du ju passa på att
diska, dammsuga, damma, stryka, laga lite mat,
bädda rent, tvätta mm.
Ops, höll på att glömma att dom ordinerat dig vila.
Kanske är bättre att du vilar upp dig ordentligt så att
du orkar med ovanstående sysslor i helgen i stället.




Kommentarer
Jenny

Tänk vad lite snö kan ta fram massa positiva känslor, hoppas de håller i sig!

Kram.

2011-12-07 @ 16:00:58
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0