Fredag

Äntligen fredag, ser fram imot en ledig helg utan några planer.

Ikväll blir det mys med Ebba, tjejmys.
Stefan är iväg med hockey killarna till Filipstad för att spela match.
Linus hostar fortfarande så han hoppar över matchen och stannade hemma.

Ebba blev jätte besviken när hon insåg att brosan var kvar hemma.
Tjejmys med en kille i huset går inte.
Som tur är ska han till ishallen och kolla på någon match.
Blir han kvar hemma får han klä på sig klänning och kalla sig Lina
annars får han inte vara med.

Till myset har prinsessan beställt hemma gjord pizza
och efter det blir det ostbågar.
På spåret och lite Let´s dance har vi också planerat in.

Trevlig helg!!



Kommentarer
Sofie

Kan ni inte ta ett kort på "Lina" för det skulle jag vilja se:) Ha nu en riktigt trevlig myskväll, kram till er alla //Sofie

2011-02-11 @ 20:02:57
Anonym

Tack för att du tittade in hos mig och kommenterade. Du måste känna igen dig i en hel del av det jag skriver, precis som jag känner igen mig i dina tankar och reflektioner. Så glad att jag hittat hit!

2011-02-12 @ 18:23:03
URL: http://allrafinaste.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0