Morgonstund ....

Sitter och väntar på att klockan ska blir tillräckligt mycket så vi kan
åka till skolan och jobbet. Vaknade 04:45 låg och drog mig till tjugo över.
Hade alarmet på halv sex idag för att hinna få upp den trötta tonåringen.

Han är nu på väg med skolan till Romme för att åka skidor idag.
Hoppas bara det går bra med hostan ute i kylan.

Eftersom jag gick upp så tidigt har jag redan hunnit med att fixa matsäck,
skicka iväg Linus, stryka (hade bara lite torr tvätt), frukost till mig och Ebba
plocka ur diskmaskinen och små plockat lite. Ibland flyter det på och då
är det bara att tuta och köra.

Nu blir det lite mys i soffan med dottern innan vi måste ge oss av.

God morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0