Börjar om!!

Efter ett långt uppehåll börjar jag nu blogga igen.

Varför?

För att jag känner ett stort behov av att skriva av mej.
Att vi dessutom eventuellt kommer att påbörja ett försök med att
få ordning på Ebbas anfalls situation med hjälp av kost bidrar till
min skrivlust.

Om eller när vi kommer igång med den är inte klart ännu.
Vi har diskuterat både ketogen kost och modifierad atkins.
Eftersom det börjat en ny neurolog på vårt sjukhus som tidigare
jobbat med modiferad atkins så hoppas dom på att komma igång med det.

Dessutom har den nya neurologen erfarenhet av VNS så förhoppningsvis
kommer man kunna göra justeringar härifrån och vi slipper resorna
till Uppsala.

Men som sagt ingenting är spikat och av erfarenhet så vet jag att hjulet
rullar förbaskat sakta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0