Vänskap

Har varit på vårdcentralen med Linus idag.
Han har hostat i 3 veckors tid, vi var på vc för
två veckor sen och fick då rådet att öka på astma medicinen.
Då blev det bättre ett tag men nu hostar han så att han nästan kräks.

Så nu håller vi tummarna på att kortision kuren hjälper.

Tror nog han får hålla sig hemma i morgon också,
för så fort han går ut i friska luften börjar hostan.

Ebban bebban våran lillhöna mår för tillfället rätt okej.
 Hon har fortfarande anfall flera i veckan, ibland
dagligen men imellan åt kan hon ha både 2-3 noll dagar irad.

Idag vill vi passa på att gratulera Linus första kompis.
Martin som idag blir 15 år.



Jag är så glad över att du valde att bli född just den här dagen för 15 år sen.
Tack vare det träffade jag dej och din mamma på BB.
Hoppas ni förstår hur mycket hela eran familj har betytt för oss.

We like Perssons pack!!!!








Kommentarer
Sofie

Vad gulligt skrivet av dig, både Martin och jag blev rörda av dina ord.

Självklart betyder ni detsamma för oss alla. Jag fick ju en vän för livet där på BB för 15 år sedan!

Kram till dig min bästaste Malin//Sofie

2011-02-03 @ 21:54:29
Anonym

2011-02-03 @ 21:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0