En härlig sommardag

Gårdagens grävarbeten gick bra,
dom blev klara med sitt.
Så nu är det "bara" vårat arbete kvar.
Men det kommer inte igång förens till helgen.



Kl 07:00


Kl 09:00


Kl 16:00



I med poolen och lite soldäck runt den så är det klart!
Eller?


Jag Linus och Ebba tillbringade gårdagen hos Freja.
Tur för oss att hon tycker det är så roligt när kusinerna kommer
och busar i poolen.

Vi avslutade en härlig sommardag med lite spel
och mys på altanen.


En koncentrerad Linus






Vi ökade på Ebbas medicin igår igen och håller nu alla
tummar och tår som finns, för att hon ska få en
stabil och lugn sommar.

Tyvärr kan jag inte säga det om gårdagen som innehöll
både känningar och ett stort anfall som fick brytas med stesolid.

Hoppas på en bättre dag idag för hennes del.




Kommentarer
Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 05:35:35
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0