Jag vill ha lite flyt

J-la uppförs backe!!!
Den är lång, seg och känns för tillfället oövervinnerlig.

Just nu stötter jag på motgång på motgång.
När ska det vända?????

Trodde faktiskt att jag skulle lyckas med att uppfylla
prinsessans högsta önskan.
Men det ser tyvärr ut som att hennes dröm kommer att krossas.

Poolbygget - kommer förmodligen inte kunna genomföras.

Pris lappen på grävningen blev alldeles för hög.
Det finns en smärtgräns för hur mycket vi kan betala för
att gräva ett hål i backen.
Att det är trångt och svåråtkommligt gör att priset sticker iväg.

En ovanpå pool känns inte aktuellt,
om Ebba får ett anfall orkar jag inte bära ur henne.
Men ur en nedgrävd pool skulle jag kunna dra upp henne.

Vi väger just nu fördelarna mot nackdelarna
och tvärtom.

Hoppas jag vaknar i morgon med en fet lotto vinst i handen.
Då blir det pool bygge på en gång.
(Eller kanske ett nytt hus med pool)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0