BORTSKÄNKES!!!

Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära små dammråttor
 Hämtas GRATIS!
Du får själv fånga dom.
Dom är stillsamma å lugna å orsakar inte så mycket bråk,
ligger mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme.
De är alla grå, i olika nyanser.
De är könsmogna, översexuella å har en tendens att föröka sig i rasande fart!


Här hemma har jag dragit ner markiserna för att slippa se våra små husdjur.
När nästa års hockey säsong drar igång funderar jag på städ hjälp.

Fram tills dess fantiserar jag om hur jag sitter i soffan,
tar en sovmorgon, ligger i solstolen och har det bra medans han
städar igen allt han missat den här vintern.

Men som sagt det är nog bara fantasier
men hjälpa till ska han.

Nu ska jag övertala dottern att hon visst vill åka
till Lindesberg och kolla på hockey.
Önska mig lycka till!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0