Kaos

Imorgon ska mamma ta över butiken hon jobbar i.
Det är en hel del som ska fixas och ordnas.

Men just nu är det lite rörigt,
för klockan 12:00 så försvann strömen.
Tur i oturen för mitt i all röra som det innebär att
starta ett företag hade hon missat att fixa elavtal.

Hon telefon terrar mig med alla möjliga frågor.
Det löser sig efter hand har jag sagt,
hoppas det flyter på nu och att hon få njuta
istället för att bli stressad.

Jag lovar mamma att jag inte ska glömma betala
dina fakturor, men inte förens på förfallodagen.

Kram och Lycka till!




Kommentarer
Sofie

Åh vad kul önskar henne stort Lycka till! Kramiz

(Vad gäller ditt arbete tror jag att hon känner sig ganska trygg)

2011-03-31 @ 16:32:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0