Skum

Det känns som det är någonting på gång med Ebba.
Hon är lite små skum.
Hoppas min magkänsla är fel den här gången.
Men både den och att det har varit fyra ganska bra
dagar gör att jag är rätt säker på att det kommer
komma ett stort anfall i kväll eller under morgon dagen.
Ingen blir gladare än jag om jag har fel.





Hon har haft några lite större känningar på skolan idag,
annars hade det varit bra där.


Linus kämpar på och har även idag varit på körskolan,
på måndag ska han boka körlektion.
Det är inte bara bara att börja köra moped.
Det är teoriprov och ett visst antal kör timmar som
ska klaras av innan man får ge sig ut i trafiken.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0