Sjukrapport

Nu är sonen läkar undersökt.
Men som vanligt behövdes det inte tas några prover.
Det gör man om han behöver söka igen.

Läkaren vi hade tyckte nog att jag var riktigt jobbig.
För idag frågasatte jag allt.
Tillslut gjorde hon en mätning på syremättnaden i blodet.
Tror hon ville ha tyst på mig.
Men min magkänsla säger mig att det
kan bli fler besök där under veckan.

Nu har jag iaf intyg till försäkringskassan som gör att jag
kan vara hemma med den sjuka sonen så länge det behövs.
Hög feber, urtrappning av medicin och epilepsi
är en kombination som inte alltid lirar ihop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0