Sammanfattning

Det går upp och ner,
ner och upp.

Anfallen har blivit kraftigare igen och
känningarna har blivit längre.
Har suttit och läst igenom hennes bok och
inser att det nog har med medicin sänkningen att göra.
Samtidigt som jag ändå ser ett samband med maten vissa dagar.

Jag har delat upp hennes anfall i 3 olika för att förenkla det hela
Ref 1; Känningar
Ref 2; Känningar över 10 min
Ref 3; Anfall (okontaktbar)

Under första veckan hade hon totalt 14 st anfall.
(Ref 1: 10 st, Ref 2: 1 st Ref 3: 3 st)
Den här veckan var hon sjuk och fick antibiotika.
Vi var hemma och hon åt bara våran mat.
I slutet av veckan gör vi en medicnsänkning av diamoxen.

Andra veckan 31 st anfall.
Skillnad från första veckan är att det är påskhelgen.
Vi har inte varit lika noga med maten och Ebba åt choklad.
Hon äter lunch 5 dagar i skolan och vi sänker absenoren.
(Ref 1: 13 st, Ref 2: 12 st, Ref 3: 6 st)

Vecka tre, 37 stycken!!!!
(Ref 1: 16 st, Ref 2: 14 st, Ref 3: 7 st)
Vi har provat att dra ner på kolhydraterna men
det blir ändå sämre. Vet inte riktigt hur vi ska
gå vidare men jag ska försöka komma i kontakt med
hennes läkare.

En ny LCHF vecka börjar idag.
Ebba har trots allt blivit piggare mellan anfallen.



Kommentarer
Louise

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 08:18:27
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0