Fortfarande lugnt

Dagen har hittills varit lugn,
långa och sega känningar.
Dom har kommit och gått i stort sett hela dan.

Ebba har sin kompis Saga här.
Det har fungerat bra även fast hon inte
är riktigt i form.

Det blir nog en tidig kväll eftersom hon inte
hunnit vila någon middag idag.
Alla mediciner i kombination med
ep aktivitet gör henne väldigt trött.
Det är inte många dagar hon klarar av utan vila.

Väntar hem Stefan så att jag kan få ta en promenad
i mörkret. Förhoppningsvis försvinner segheten och
huvudvärken av lite luft. Tror dessutom att jag behöver
värma mig med lite glögg när jag kommer in.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0