Helg sysslor

Tror nog att det här kommer vara den första
och enda helgen utan hockey på väldigt länge.
Tyvärr så beror det på att Linus inte kan spela
eftersom han har ont i ryggen, pga av ett "slagsmål" under
länscupen för två helger sen.

Ryggvärken blev bara värre och värre fram till förra helgen,
så den här veckan har han varit hos sjukgymnasten.
Som gav honom träningsförbud,
det är troligen ingen fara utan bara någon irritation i muskeler/leder.
Han ska dit igen under nästa vecka.

Eftersom det är hockey fritt är hela familjen hemma.
Även fast vi tjejer är ganska bra på att ta hand om oss själva,
så trivs vi ganska bra med att ha dom hemma.

Stefan håller just nu på att laga sin bil så att den ska gå
igenom besiktningen, jag ska laga lunch,
Linus spelar tv-spel och Ebba ligger på soffan och vilar.
Inte för att hon mått dåligt utan för att hon ska vara pigg och orka
åka skridskor senare idag.

Efter maten har jag tänkt ta med Ebba ut i skogen och
fotografera lite. Jag började en fotokurs för två veckor sen
och behöver testa lite olika inställningar.
Tanken är att jag ska sluta ta bilder med auto inställning,
svårt men väldigt roligt att se hur olika bilderna kan
bli beroende på hur man ställer in.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0