Möte med skolan

Har varit på möte i skolan idag.
Har framfört min oro för att Ebba har så många
lärarlösa lektioner. Det finns många elever som har
behov av extra hjälp. Men i nuläget ser vi
bara till att rå om vårt eget.
Det får vara slut på att vara snäll,
för att få hjälp måste man slåss med näbbar och klor.

Kom även överens om att man ska kolla upp om det
finns möjligheter för Ebba att få börja på någon annan skola.
Finns en klass på en skola i grann kommunen som jag tror skulle
passa henne. Tror tyvärr det är fullt men man kan ju alltid hoppas.

Både jag och Stefan tog ledigt hela dagen från jobbet.
Så vi har roat oss med lite shopping,
ätit lunch ute, lång promenad och ta hand om varandra.
Kan inte ens komma ihåg när vi vara själva,
bara vi två utan att ha något speciellt inplanerat.
Det behövde vi, har lovat oss själva att planera in fler såna dagar.



Lite mys med kusinen Freja hann Linus med under helgen.



Det är verkligen inte alla som är så bra, snygga, smarta
intelligenta och populära som jag och Stefan.








Kommentarer
Sofie

Bra gjort Malin, planera in fler sådana dagar utan en massa projekt det mår man bra av. Och särskilt ni som har oron ständigt ikring er. Laddade batterier behövs:) Kram på dig vännen

2011-10-11 @ 11:24:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0