Är jag oersättlig?

Lämnade en lycklig, glad och sprallig tjej på fritis i morse.
Det är så lyxigt att gå på Diamanten,
för dom har bad varannan vecka.
 
Lika lycklig som Ebba är,
lika nervös är jag när hon ska var vid vatten utan oss.
 
Någonstans i mitt huvud finns det en liten djävuel som
inte kan lite på någon annan till 100%.
90% går bra men det allra allra sista tror jag mig vara bäst på.
Att ha hundra koll vid vatten är en sån sak.
 
-jag kan bäst
 
 
Har kollat telefonen flera gånger för att vara säker på att jag inte
missat något samtal eller meddelande.
(har till och med provringt för att se att den verkligen fungerar)
 
Nu ser jag på klockan att dom vorde vara tillbaka på skolan,
ska nog ringa en signal och kolla hur det gått.
 
Ha en underbar helg
 
 


Kommentarer
Jenny

Förstår dig så väl Malin! Tror aldrig vi släpper tanken helt även fast personen som har våra barn är perfekta för jobbet. Kram.

2012-08-31 @ 10:58:16
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Ann Andersson

Känner igen mig så väl och förstår dina känslor och tankar... Kram och hoppas att allt gått bra, ha en mysig helg och krama Ebba från oss alla...

2012-08-31 @ 14:18:25
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Christina

Sitter här med både hemtelefon och mobil inom räckhåll och räknar ner till jag ska gå och hämta dottern hos en kompis. Kompisens mamma är den bästa, men ändå vill jag helst se min E hela tiden... Trevlig helg!

2012-08-31 @ 15:54:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0