Ensam är stark?

På väg till jobbet i morse slog det mej att mina nära och kära
inte längre bjuder hem oss.
Det är knappt ens någon som ringer
eller kommer över till oss.
 
Är det så jobbigt att umgås med oss och behöva
anpassa sig en enda kväll för Ebbas skull.
 
Tydligen!
 
Tråkigt och sorligt är vad det är.
 
Är ensam stark?
Jag tror inte det, tur vi har varandra
Jag, Stefan och barnen
+ min älskade stora syster som iaf försöker ibland.
Jag vet att hon så gärna skulle vilja men rädslan är för stor.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lena Sundqvist

Vännen, ensam är stark men tillsammans är vi starkare. KRAMAR och styrka till er att se andras tillkorta kommande och brister, de är ju ändå bara människor.

2012-08-27 @ 21:46:53
URL: http://korpoga.webblogg.se
Jenny

Håller med Lena, ensam är stark men tillsammans är vi starkare. Önskar vi bodde närmre varandra ❤kram.

2012-08-28 @ 12:19:56
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0