Stor tjej

Som om min lilla prinsessa inte har nog,
nu har hon dessutom blivit stor tjej.
Med allt vad det kommer innebära en gång i månaden
många många år framöver.
 
Det är nog mest jag som lider,
mina barn är stora och jag börjar bli "lite äldre"
 
 
Ebba har kommit tillrätta i sin nya klass,
även om hon i mellanåt har lite funderingar och frågor
om varför hon inte kan gå i sin gamla klass.
Eller när hon kan få börja där igen.
Eftersom hon är klok som en bok förstår hon att det
här är det bästa för henne just nu.
Men ledsen får man vara ändå.
 
Söndagens tur till skogen var rolig tyckte Ebba.
Det blev kantarell pizza till kvällsmat.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Vilken härlig bild på fina Ebba <3 och självklart har våra älsklingar många frågor och funderingar kring allt som de går igenom och upplever... tur att hon frågar - tycker jag - så hon i alla fall släpper ut sina tankar... Kramar i massor till er alla <3 <3 <3

2012-08-28 @ 14:31:58
URL: http://ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0