Vardag igen

Årets semester är slut och vi är åter igen i vardags lunken.
Hoppas av hela mitt hjärta att Ebbas anfalls bild fortsätter
som den gjort under sommaren.
 
Gårdagen gick iaf bra på fritis,
hon drog till med en noll dag.
Trots tempot och många många barn.
 
Så det nya rekordet är nu - 2 noll dagar irad.
Något jag givetvis glädjs över.
 
Men mitt i all glädje är jag arg och ledsen.
Fast mest ledsen.
Varför ska det vara så svårt att få kontroll över
denna hemska lömska sjukdom eller tillstånd som det
så fint kallas. Det finns så många som precis
som vi kämpar och kämpat i år utan att nå
några större framgångar.
Varför?
Ni finns i mina tankar,
sänder er styrka och kramar.
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Så härligt med två nolldagar i rad... Gläds så mycket för Ebbas och er skull. Kramar

2012-08-07 @ 16:15:01
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Jenny

Gläds med er och Ebbas nolldagar. Kramar ❤

2012-08-07 @ 21:18:06
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Lena Sundqvist

Härligt med nollorna och härligt med Ebbas glädje och framsteg i kampen, det stärker oss alla. Kram

2012-08-10 @ 06:49:44
URL: http://korpoga.webblogg.se
Anna-Karin

Hej! Hittade din blogg och blev så glad! Har en dotter med epilepsi, och om två veckor skall vi in på sjukhus för att starta dietbehandling. 10 g kolhydrater per dag, verkar vara samma som ni har? Läser, gråter och beundrar er. Önskar er massor av ork och förmåga att ta vara på glädjestunderna, och tackar för recept och inspiration!!!

2012-08-14 @ 20:43:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0