Provtagning

Har varit på sjukhuset för provtagning nu på morgonen
med Ebba. Totalt blev det nio rör.
Hon var så duktig och tapper min lilla prinsessa.
 På fredag bär det av till Astrid Lindgrens,
då får vi svar på alla prover och förhoppningsvis
även svar på en hel del andra frågor vi har.

Efter all anspänning somnade Ebba på soffan när vi kom hem.
Hon är vekligen en kämpe, min älskade tjej.




I lördags var lill kusinen Freja här.
Hon är nu lika gamal som Ebba var när hon blev sjuk.
Det är roligt att bli påmind om vilken härlig ålder det är,
samtidigt som jag blir ledsen över hur mycket hon faktiskt har
missat under alla dessa år.
Men jag är glad över att jag har så härliga syskonbarn.


Det gäller att ha tungan rätt i munnen, när man kan allt själv.


Vi hann även med en sväng till ishallen i lördags för att åka skidskor,
naturligtvis var ett anfall tvunget att förstöra det roliga.
Men vi gjorde iallefall ett försök.


    


 Även igår söndag tillbringa jag i en kall ishall.
Fast då i Kungsör som publik när
Hallsberg/Kumla U15 möte Kungsör.
Vinst med 5-4 blev det för killarna.







Kommentarer
Jenny

En otrolig kämpe är hon, er Ebba. Kram!

2012-01-09 @ 11:15:22
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0