Tuff vecka

 
Ebbas sänkning av den sista lilla fjuttiga tabletten
har inneburit lite fler och något kraftigare anfall.
Nu hoppas vi bara på att det blir stabillare
när kroppen vänjer sig.
 
Men att ha is i magen, avvakta och ta det lite lugnt
är inte riktigt jag. Får se hur länge jag står ut.
Vill gärna ha förändringar inplanerade hela tiden så jag
vet att det finns en plan. Men just nu finns ingen plan.
Ebbas läkare på Akademiska är tjänstledig och vi kommer
få träffa en läkare vi aldrig träffat eller hört talas om.
Har tid den 19 december då hoppas jag vi kommer
fram till hur vi ska gå vidare.
 
 
Det är ändå inte det jobbigaste just nu,
på fredag ska vi ha begravning för farmor.
 Ebbas älskade farmor,
som hon avgudade och älskade så mycket.
Är lite orolig för hur Ebba kommer ta det,
men det kommer bli en ledsen och tuff fredag.
 
 
Det här underbara meddelandet skrev Ebba för
några år sen, hitta bilden när jag rensade datorn.
Tur det inte behövs så mycket för att man ska le.
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Så underbart meddelande... Det stämmer väl fortfarande vännen. Kramar och styrka till er alla.

2012-11-27 @ 12:09:54
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Lena Sundqvist

<3 <3 <3
Härligt att kunna få sådana fina meddelanden, de är de som bär en framåt när det är som tyngst.
Kramar och MOD att hålla ut.

2012-11-28 @ 06:48:31
URL: http://korpoga.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0