Uppdatering

 
Våran vardag är svår att få ihop just nu.
Ebbas anfall har ökat, kosten och våra arbeten
kräver sin del av vår tid.
 
Allt detta gör att jag känner mig otillräcklig
och extremt stressad.
Under matlagningen (Ebbas kost) vill jag helst
inte bli störd. Det är så lätt att läsa fel och väga upp
fel mängd. Att bli avbruten både 2-3 gånger
på grund av ökad mängd anfall tar på krafterna.
 
Har fått bita mig i tungan ett antal gånger senaste
veckorna. Jag vet att det inte är Ebbas fel,
men det rinner över imellanåt.
 
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Känner igen det du skriver vännen... Ingen kul känsla. Så det har inte stabiliserats igen, så jobbigt för er. Vi finns här, kramar och styrka <3

2012-09-24 @ 15:00:36
URL: http://ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0