Min bror och jag


När dom väl gaddar ihop sig
emot mig så är dom bästa vänner.

Som idag, när dom helt
plötsligt var överens om allt.



Ebbas senaste diagnos,
lindrig utvecklingsstörning.
Var jobbig för oss alla att
ta in, även om vi (föräldrar)
innerst inne förstod. 

Det har nu landat och Ebba
är ju fortfarande samma tjej som innan.
Fast med mer hjälp från samhället,
vilket är glädjande.

Linus har under det här året
haft lite jobbigt att ta in det.
Numera har han en annan
förståelse och mer tålamod.

Vi fick en diagnos men även
mer möjligheter att få
prinsessans vardag att bli så 
bra som möjligt. Våran dröm
om att "bara epilepsin kommer
under kontroll blir allt som innan"
slogs sönder i miljoner bitar.

Vi har rest oss och önskar oss
själva ett bra 2014.






Kommentarer
Ann

Det blir ett bra 2014 ♥♥♥ gott nytt ♥♥♥

Svar: Hoppas det, önskar er det samma ✨
Malin

2013-12-30 @ 16:57:35
Jenny

Gott nytt år <3

Svar: ❤️
Malin

2013-12-30 @ 21:46:57
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Sofie

Åh vilken härlig syskonbild! klart de håller ihop mot mamsen, det gör de här med "alltsomoftast"!!
Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År 2014!
Kram från mig och familjen!

Svar: Kram kram
Malin

2013-12-31 @ 09:39:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0