Shopping


Blev lite shopping tillsammans
med Ebba idag.
Hann med att besöka
Lekia, smycka och färghandeln
innan orken och lusten tog slut.

Ebba köpte en berlock till 
sitt Thomas sabo halsband.
Det är svårt att välja 
när det finns så många man vill ha.
Idag föll valet på
Själv försöker jag välja en tapet 
till hallen som är under renovering.
Vet inte alls vad jag vill,
så det får bli ett besök till 
hos färghandeln imorgon.

Samtidigt som våran vardag
rullar på så kämpar 
en fritids kompis till Ebba med
sina j-la kramper. 
Eftersom jag inte känner mamman
mer än som fb vän så har
jag sett där att det är tufft nu.
Hatar verkligen epilepsi
och vad den ställer till med.

Önskar av hela mitt hjärta att
alla kämpar ska få ett bra
avslut på 2013.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0