Djupa dalar & höga berg

 
Är återigen inne i en svacka,
känns som dom kommer lite väl tätt.
Försöker verkligen att se på saker och ting från den
ljusa sidan men det mesta blir kolsvart ändå.
 
Glädjen över livet, familjen, jobbet
är inte vad den borde vara.
Ändå vet jag att jag har en fantastisk familj,
det är inte dom det är fel på.
 
Mitt livspussel går inte ihop,
är jag här får jag dåligt samvete
är jag där får jag det också.
Hur jag än vrider och vänder på mig har
jag röven bak. Hittar ingen lösning på det heller.
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Skickar en liten kram. <3

2013-02-20 @ 16:17:22
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Ann

Kram vännen. ♥♥♥

2013-02-20 @ 17:25:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0