Välkommen lördag


Det är knappt jag vågar säga det,
iallafall inte högt.
-Ebba har haft 2,5 dygn utan ett
enda anfall. 

Ska bli spännande och se vad 
helgen har att bjuda på,
mest av allt hoppas vi på att få
öka på de anfallsfri dygnen.

Jag har startat lördagen med
en promenad i blåsten,
långfrukost och intressanta
diskutioner om livet med Ebba.

Exakt den här känslan och
lyckan över mitt liv önskar jag
mig oftare.

Känner mig larvigt glad och nöjd
över livet idag.
Härlig men ovanlig känsla.





Kommentarer
Ann

Fin läsning <3 Kramar <3

2014-09-28 @ 19:47:26
URL: http://www.ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0